Tuesday, December 12, 2006

REKLAAM

Peale seda kui olin päev otsa Postimeest(online) vahtinud, hakkas mulle silma teleyhe reklaam. Neil on ju see uus kampaania, kus on suitsupakk, millele on peale trükitud, et tekitab sõltuvust.

Enivei, kes ei tea siis sisu on järgmine. On kaks suitsupakki. Üks ühes ekraani servas(vasakul) ja teine teises(paremal). Nende vahele jäävad uudised. Ja ennäe imet - järsku hakkavad omavahel rääkima.

Dialoog järgmine:

A: Tsau, mees!

B: tsau

A: Mis toimub?

B: ei midagi, tiksun nii sama

A: keegi sind klikkind on?

B: hommikul oli keegi. Aga ma ei saanud aru, hommiku asi.

A: ahah
mis toimub?

B: Kle väsind olen
ööläbi keegi klikkis
kõik kohad valutavad

A: miks?

B: miks, miks, miks?
[endamisi]tropp!



B: ütle mis arv jagub 45-ga

A: mmmmm....20520

B: ok
mul rohkem polnud midagi

A: ahah



B: tere

A: tsau!

B: moens!

A: hei!

B: omik!

A: päevast!

B: hellõu!

A: privet!

B: aitab kah..



B: sul on uus särk?

A: see vä?
on jah


A: kuidas klikkreit hoiab?

B: kõva, kõva
eile oli 65 8374
pluss miinus midagi

A: päris karm
vasakukäelisi oli?

B: nagu ühe käega vä?
ma ei tea



A: teeme tööd kah

B: reklaami vä?

A: jajah, inimestele meeldib

B: missa reklaamid?

A: kvaliteene ja odav Teleyks...
rohkem ei mäleta
ausalt



A: oota, millal see asi oli?

B: ee..mis asi?

A: sa ei mäleta?

B: ei!

A: ok

B: las jääb siis.

A: ok



A: täna on palgapäev
lähme õhtal välja ka?

B: kle maitea
pean normi täis saama
600 klikki veel

A: läheb kaua?

B: ebaselge
tahaks küll jah
aga vott.

A: vaikne päev?

B: jajah
klikivad ainult seal üleval
ah.. eks ma olen ise laisk kah

Millegi pärast minu poolehoid kippus parempoolse poole. Vot nüüd olekski paslik küsida rahva käest, et kumb TEILE rohkem meeldis. Pange skräpbukki.

No comments: