Saturday, February 25, 2006

"don't you wanna know me? be a friend of mine?"

Nii, palju merd on vette voolanud. Mainimist väärt on vast see, et meil oli siin Vabariigi aastapäev(järjekorras 88. ja see toimus eile). Loomulikult olin mina tööl vastu seda ööd ja kui siis töö lõppes, siis sain nagu otse vabakale minna, kust algas kell 7.00 tipikate rongkäik toompeale, lipuheiskamisele.
Minu arust on see selline meeldejääv üritus. Ma tunnen, et kui ma 24. veebruaril laulan paljapäi Eesti hümni lipu kerkides, siis ma olen piisavalt Eesti heaks teinud selleks, et järgmised 365 päeva ennast eestlaseks pidada.<---kohmakas lause.
K
ui tahate midagi head kuulata, siis mina soovitan sellise üllitise nagu "Nordic Lounge vol. 3" pealt kahte lugu:

love affair
ning
i love you my hope

Ahjaaa, tiiule saatsin kah kirja:p

Side lõpp


1 comment:

henn said...

Kuningas on alasti!