Tuesday, February 21, 2006

"in god we trust"

Ja jõudiski kätte see hommik kui mina pidin tulema hommikul töölt, minema magama kell 05:00. Äratus pidi tööle hakkama kell 6:35 ning kell 07:00 pidin olema Nõmme ujula ukse taga, ning peale seda pidin kella 10-ks minema loengusse pealkirjaga "Tõenäosusteooria ja matemaatiline statistika". Kui ma eile kell 23:38 selle kõige peale mõtlesin, siis sain aru, et see saab raske olema ning see saigi! Mu ainuke päästerõngas pidi olema see, et ma oma eelmises postis lubasin selle kõigega hakkama saada ning ei tahtnud oma olematuid lugejaid alt vedada.

Jeeee rait ma kell pool seitse hommikul suudan mõelda mingist blogist. kuid võta näpust, hakkama ma sain sellega.

Aga rääkides siiski rahast. Kui koos jänkilt, kes andrei käest vastikult peksa sai, saadud 5 doltsiga joomaraha kokku lugeda, siis peaks saama sel nädalal 2 korda varbad märjaks teha ning ka kõrvetavat päikest tunda.

Tundub, et ma elan õhust ja armastusest. Päris nii see kah ei ole, piima on vaja ikka osta. Ehk siis täna ikka uuesti tööle:S

No comments: