Monday, September 25, 2006

F*CK DA POLICE!

:D
Tegelikult ei ole mul politsei vastu midagi. Õnud-tädid teevad ju omad tööd. Mina tunnen küll ennast Eesti riigis turvaliselt.
Naljakas on neid ainult Tõnismäel aega surnuks löömas näha:)
Kui aus olla, siis ma ise teeks kah vist seda. Väidetavalt saavad nad selle eest 150 kr/h. Või midagi sellist.

Tegelikult ajendas mind neid ridu kirjutama hoopis üks flashback, mis tabas mind tänasel lõunapausil. Mulle tuli meelde, et paar päeva tagasi trahvisin ma ühte politseiniku. Härra korravalvur tuli minu juurde ja kurtis oma kurba saatust/ebakompetentsust, mida õnneks ikka igal ööl juhtub.
Näitas oma töötõendit, et tema on ikka usaldusväärne inimene.

Kuna teisi kliente parasjagu ei olnud, siis sai tema probleem ära lahendatud ning mainisin, et see on meil tasuline. Minu üllatuseks, selle asemel, et trahv ära maksta, surus ta mulle 15% trahvist pihku ning ütles: "Näe, võta mustalt!"

Mina, kes olin aegade algusest peale piinliku täpsusega järginud klauslit: "In God We Trust, everybody else must pay!"(ehk siis by default kogu trahviraha kogunes nii või naa minu taskusse), jäin lolli näoga teda lahkumas vahtima.

Politseilt pistist saada?
No ma ei tea.

No comments: