Sunday, March 12, 2006

"Jaanus-Albert destilleerivad"

Seda teadsite, et ma sain oma kodulehe lõppude lõpuks esitatud?

Mis veel mainimist väärt on, on see, et nüüd ma otsin juba äripartnerit. Mul tekkis nagu hästi hea idee, mida Eestis pole veel keegi käiku lasknud, kuid mingi aeg hakatakse sellega tegelema siin nii või naa ja miks mitte olla esimene. Vb küsite, et miks ma sellega ise ei tegele? Aga selle pärast, et see on hästi mahukas ettevõtmine.
Ann, selle inimese leidmise koha pealt jään ma sinule lootma. Ma võin pärast kasumist 2% sulle anda. Arvad, et seda on vähe? Kui asi läheb nii tööle, nagu mina seda oma vaimusilmas näen, siis isegi 1% ei ole vähe:D

Ma nagu vapsee aru ei saa inimestest, kes käivad sellistel saitidel nagu aegmaha.com. See on jube aja raiskamine. Ning tekitab kohutavat sõltuvust. Ma tean, et kui ma kord hakkan ühte klippi vaatama, siis järgmised 30-60 minutit on sisustatud.

Siin kohal rangelt soovitan järgnevale lingile mitte vajutada.

päeva kõige mõtetumalt veedetud 2 minutit

1 comment:

Ann said...

sa unustasid rääkida, milles idee seisneb :) sa niikuinii ei julgegi rääkida, vean kihla, et mul on parem idee