Saturday, March 04, 2006

"Kus on Weebo?"

A
lul ma arvasin, et mul on siia ilmatu palju kirjutada. Kuid nüüd on viimasest postitusest möödunud sada-seitse päeva, ilma et ühtki tähemärki oleks siia juurde tekkinud. Kas see tähendab, et mu elu on siis tühi? Tegelikult on mul küll palju mõtteid aga iga kord kui ma arvuti taha satun või siis kui mul näiteks aega on, et need siia kirja panna, siis ma lihtsalt ei mäleta neid enam:)
Te ei usu kui mitu korda ma olen soovinud endale Weebo-t(see ustav kollane hõljuv robot, kes oli Robin Williamsil, filmis "Flubber", alati kaasas), kes oleks võimeline igal momendil minu tsiteeritavat teksti kuskile märkmikusse kirja panema ja siis automaatselt õigel ajal selle mulle ka taasesitama.

P.S. Oma CV sekretäri positsioonile võite saata aadressil malcolm.lincoln@hot.ee Kuulutus ei aegu.

1 comment:

Ann said...

lugesin just üht teist blogi, kus otsiti endale uut ema. äkki tahate oma otsingud ühendada :)