Thursday, March 30, 2006

Tühja antetsendiga/suktsedendiga sekvents

Selline aine, nagu loogika, valitseb. Minu arust on see heaks tõestuseks sellele, et inimestel puudub loogiline mõtlemine. Loogika ja algoritmiteooria on kõige müstilisem(keerulisem) aine kogu minu kolmeaastase õpingu vältel ning see ei ole üldse minu subjektiivne arvamus.

Ma vist hakkan juba sellele blogile mingit praktilist mõtet omistama. Nimelt, tihti peale on meie sees midagi, mis tahaks välja pääseda, teistega jagamist. Kuid vahest on see nii jabur ja rumal(ise me sellest loomulikult aru ei saa), et kui me sellest kellelegi räägime, siis meie krediit teiste silmis langeks paugu pealt. Selle pärast ongi targem see kuskile salajasse kohta kirja panna(no vähemalt endal hakkab natukenegi kergem), ning kui me ka nädala pärast mõtleme nii, siis on see idee küpse teistele presenteerimiseks. Ja kui ikka krediit langeb, siis oli see nii määratud.

Loomulikult räägin ma jälle enda kogemuste põhjal.

No comments: