Saturday, April 29, 2006

Kõige rõvedam postitus. Nõrganärvilistel soovitatav mitte lugeda.

No nii. Minu tervis paranemismärke ei näita. Kuna ma olen suhteliselt silmapaistev oma uue "omadusega", siis pean palju aru andma ja nüüd hommikul hakkasin mõtlema, et kui palju ma siis kõhinud olen. Kalkulatsioonid näitavad, et täna hommikul sai täpselt 7 päeva täis. Kuna härra Google-il oli visioon, et tavapärased uudisreporterid kaovad ära ja uudiseid hakkatakse edastama veebiblogides, siis ma mõtlesin, et ma võiksin kah kerge ülevaate anda oma olukorrast ja "ussirohtudest" mida tarbin. Mine tea, äkki mõni internetientusiast, sama probleemiga, satub minu blogisse ja siis tal lahendus(või osa sellest) kohe varnast võtta.

Symtoms are as follows:
  • hommikuks mõlemad ninad kinni. Kui natukene oodata ja nuusata, siis hakkab sealt kollast ollust tulema. Kui hommikul nina puhtaks nuusata, siis päeval peab ainult paar korda nuuskama.
  • Hääl hommikuks täiesti kadunud. Sosistada saab.

.......oot. Tegelt see on igav. Maiviitsi sellest siin kirjutada. Rümpan oma tee lõpuni ja panen parem apteegi poole. Ohohhh........lisaks tundub veel minule iseloomulik karakteristik olevat iseeneslikud hommikused ninaverejooksud.

Mesi hakkab otsa saama, teed on ikka palju tehtud. Mett saan ma tavaliselt doonorlusest. Peaks uue purgi sealt tooma. Kuid nad ei lase seal nii tihti käia kui soov oleks. Iga kord küsitakse minu käest, et kus Teie doonorikaart on. Küsin, et mille jaoks see vajalik on. Nemad vastavad, et see on teie enda jaoks - veregrupp ja viimane külastus kirjas. Ütlen, et mulle pole see vajalik. Minu doonorikaart on siin(ning osutan ebamääraselt kuskile kahe silma vahele). Aga vat nüüd ongi nii, et kunas ma seal ikka käisin viimati? Kalendrisse peaks hakkama kirja panema.

Nüüd peaks veel öösel teenitud raha üle lugema. Kujutan ette, et kogu see nuts läheb uute medikamentide tarvis.
527.-
Nüüd peseb öise roppuse maha ja siis paneb proviisori poole ajama.
Aga kas ma enne hommikust kah söön?
Nähh, mul on siin ainult mannaputru.
Moosi ei ole.
Selle asendab meega.

Kunas see Verekeskus TTÜ-sse nüüd pidigi tulema?

1 comment:

Anonymous said...

These genuine leather jackets are great ways to show your pride in being American, proud and free. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry uk[/url] The same thing happens when someone Shares your content on Facebook. [url=http://www.goosecoatsale.ca]http://www.goosecoatsale.ca[/url] Jicwpkpdo
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]cheap pandora[/url] Mezhwlvey [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose chilliwack[/url] yjdczfyzy