Saturday, April 08, 2006

Well.....I have rights. I have a right to remain silent.

See ei ole nüüd küll teeemakohane, kuid ma arvan, et midagi õpetlikku peaks siit iga mehehakatis ikka leidma, või siis tekib tal seda lugedes selline härdam nostalgiline tunne. Lugu siuke, et tutvusin ühe tütarlapsega(not again, mart!!!), töö kaudu. Tundus olevat selline hästi särtsakas ja no loomulikult oli väga 5 välimus. Ning nädal peale tuttavaks saamist vahetasime telefone(mitte numbreid, vaid telefone). Mul on ju hästi fänsi telefon. Kes näind, see teab:p Kus juures, sellele eelnes veel üks minu pere keskne suursündmust, millest ka see tsikk osa võttis. Idee oli selles, et vahetame telefonid nädalaks ära. Kuid see tsikk keeldus mulle telefoni tagasi andmast. See oli paras triangel, et telefon tagasi saada. Ja kui sain, siis avastasin, et telefoni mälukaart on rikutud. Nüüd ma pean uue kaardi ostma. Lõppeks jõuamegi välja selleni, mis mind seda asja siin kirjutama ajendes. Nimelt võiks panna siia kuskile paypal-i lingi, et las rahvas annetab mulle natukene raha, et ma saaks uue kaardi osta. Siis ma saaksin telefoniga rohkem kui ühe pildi korraga teha ning mine tea, vb siis ka mõned olulisemad siia blogisse panna:p

Mis mulle julgustust andis, oli üks lehekülg ühest kutist, kes vedas oma tüdrukuga kihla, et ta suudab teha kodulehe, kus teatud aja jooksul käib läbi 2 miljonit inimest. Kuna see kutt, oli suht tavaline, mitte mingi veebidisainer ega IT-inimene, siis tsikk pidas teda idioodiks. Kutt oli nõus ka seda tunnistama kui ta asjaga hakkama ei saa. Aga kui saab, siis lubas tsikk osa võtta threesome-ist(kutt, tema tüdruk ja siis kuti poolt valitud teine tsikk). Praegune olukord on selline, et hitte on see leht saanud üle kolme miljoni ning see tsikk paneb järjepidevalt vetosid peale igale tüdrukule, kelle see kutt välja pakub. Check it out!

Mis ma sellega öelda tahan, on see, et kutid hoiavad ikka kokku! Kui mõni tsikk sellise asja teeks, siis teised naissooesindajad oleks vist organiseerinud sellele lehele 3 miljonit rünnakut:)
Aga tegelikult on tüdrukud kah lahedad. Vaadake seda.

No comments: