Thursday, April 27, 2006

Sekventse söön ma hommikusöögiks

Lähenemas on "Loogika" II kontrolltöö. Täna lahendasima ühte huvitavat ülesannet. Kusjuures, meie õppejõud, Herr Loorents, on täiesti veendunud, et need teadmised, mis me omandame, ei too meile kasu mitte ainult arvuti süsteemidega jännates, vaid ka igapäevaelus. Kusjuures, tal võib täiesti õigus olla. Kohe näete, mida ma silmas pean. Ülesande tekst on järgmine: "Bimbo" helistab oma sõbrannale ja ütleb: "Ma olen väga ilus. Kuna olen väga ilus, siis ütlen sulle ausalt - võin endale kõike lubada. Kuigi....nojah....päris kõike kah lubada ei tohi." Vot siuke tekst. Ülesanne seisneb sellest, et teha kindlaks, kas jutt on loogiline. Vastus on, et Bimbo ajab parajat bullshit-i. Lahendus näeb välja selline.

Lisaks kimbutab mind hästi kahtlane haigus. Viimasel ajal(2-3 päeva) on nii olnud, et eriti siis kui horisontaal asendis olen, siis muudkui kõhin. Kurk haige ei ole, kuid kõhin. Nagu oleks mingi allergia. Kurgus siuke sügelus. Refleks käseb kõhida. Kõhin. Kuid paremaks mitte midagi ei muutu. Ma kujutan ette, et inimestel, kes mind ümbritsevad, on j****a kopp ees minu kõhimisest. Kui püstijalu olen, siis aitab kui midagi joon. Pikali olles ei aita mitte mingi siirup, rohi ega.....kõhimine. Eriti närvi ajab siis, kui täiega tahaks magada. Magada ei saa - kõhin. See on ju selline tegevus, mis nõuab keskendumist. Une pealt ei saa seda teha. Kui inimene kõhib, siis ta kasutab selleks hästi palju lihaseid. Ma arvan, et miljon korda rohkem kui naerdes. Kui nüüd veel detalidesse laskuda, siis kõhimine peaks endast kujutama suhteliselt suurt õhu väljavoolu väga lühikese aja jooksul. Aga et see õhk tuleks suu kaudu välja, siis on väga suur roll kõhulihastel. Proovige ise - pange üks käsi kõhu peale ja kõhatage. Tunnete? Mina küll tunnen. Tunnen, et kui mul see kõhimise maania edasi kestab, siis ma ei peagi enam teadlikult kõhulihaseid treenima. Kui ma nädal otsa kõhiks, siis mul oleks ideaalsed kõhulihased. Umbes sellised, nagu mul 11. klassis olid:p

No comments: